Få direkte adgang med Få direkte adgang med
eller
E-mail
Adgangskode
Luk

Thomas Bigum: Tre nye ledelsesprincipper

Billede tilhørende: Thomas Bigum: Tre nye ledelsesprincipper
Udgivet d. 03/11/2014


Thomas Bigum, der er ekspert i sociale medier, giver her sit bud på tre ledelsesprincipper, som den danske leder bør opdyrke allerede i morgen. Brug data til at skabe kontekst.

Thomas Bigum omtaler disse tre principper:

Affinitetsreglen: Folk er tilknyttede. Eftersom de er det, bør du som leder arbejde for organisationens samlede NQ. Loyalitetsreglen: Folk køber af dem, som de kender og synes godt om. Fordi de gør det, bør du sikre sig at din organisation er likeable - i samtlige led. Datareglen: Data findes derude. Fordi de gør det, bør du som leder tage CRM til et niveau, der er tidssvarende. Hvilket fodboldhold holder dine største kunder med? Svaret finder du på nettet, og det bør du forholde dig til.
0 kommentarer
For at kommentere skal du: logge ind / Oprette en konto