Viral marketing: Appelsiner leverer naturlig energi Relaterede Brands udvikling igennem tiderne 07. apr. 2011 0 Mikael Johnsen: Brug videoklip med kundereferencer 24. maj 2011 0 Mikael Johnsen: Tre gode grunde til at bruge video 10. jun. 2011 0 Mike Michalowicz: Du skal skille dig ud 15. jun. 2011 0 Viral marketing: Tiger Woods kan gå på vandet 17. jul. 2011 0 Martin Thorborg: Gratis bliver viralt og giver bonus 10. aug. 2011 0 Martin Thorborg: Hvorfor er offline marketing mere værd? 19. aug. 2011 0 Martin Thorborg: Nyhedsbrevet skal være vedkommende 02. okt. 2011 0 05. sep. 2011 0 0 Vil du dele videoen? Del den her: × 560x315 1280x720 853x480 640x360 Se flere videoer på Iværk-TV.dk. Reklamebureauet DBB Paris står bag denne virale marketing-kampagne. Tropicana har skabt en billboard, der stjæler opmærksomhed på gaden. De har brugt 2.500 serieforbundede appelsiner til at skabe en billboard med egen strømkilde på 1.800 volt. 0 kommentarer Kommentarer For at kommentere skal du: logge ind / Oprette en profil